Thursday, August 29, 2013

29082013/summer2013

tsautsau
ma olen selle suve jooksul aint ühe postituse teind ja see ka summercupi kohta. mõtlesin teha niii pika postituse kui võimalik siis :)
juunikuus olin siis isa juures ja raplas tsillsin ka samal ajal. siis oli ju jaanipäev ka ja värki. muidu oli juuni imelahe ja soe ja palju sai rannas käidud :)
juulikuus käisin tööl. seal olin 4 päeva ja peale seda läksin koju tagasi olin paar päeva siis kodus ja peale seda läksin paariks päevaks rapla ja seal oli niii hea olime kõik 3 päeva brity ja kirkega ja vahepeal oli jaan ja anne-mai ka . siis tulin kodus ja midagi erilist ei teindki :)
augustikuus olen niisama väljas olnd ja värki. selle kuu jooksul on 2 korda maris ka käind. mõlemad korrad olid  ülimad. just alles käisin raasikul ka. seal midagi väga erilist ei teind ja mingi 4 korda selle kuu jooksul olen tallinnas ka käind :) eile siis lihtsalt tsillisin ringi ja üleeile olin sindis koos chrisi, jussi, merko, markuse jne. täna käisin siis tervise paradiisis ja peale seda läksin hessi :)
ja nüüüd pilte ka. 
tsauuuu :)

















No comments:

Post a Comment